Nieuws aan de muur

Diegene die mij al langer volgen, weten dat ik regelmatig mag samenwerken met leuke bedrijven, zo ook met het Zweedse Desenio!
Je hebt er vast wel eens van gehoord, het is namelijk dé webshop waar ze de mooiste posters (én lijsten) verkopen.



Dit keer heb ik de planken achter de eettafel een make-over gegeven, door posters uit te kiezen uit één kleurenpalet. Ook kwam er een nieuwe print in de grote lijst op de kasten achterin de slaapkamer én, het allerleukste: ik koos een paar prints uit voor op de babykamer... ♡.

Ik laat je in deze blogpost de hiervoor genoemde ruimtes graag even zien, en ik deel een fijne kortingscode die je kunt gebruiken!

Verschillende posters achter de eettafel, planken van Stoer Metaal.
Lamp van Made by Hand Copenhagen. 














Ik krijg trouwens heel vaak de vraag waar ik mijn lijsten koop: dat doe ik ook bij Desenio. De lijsten zijn gemaakt van eikenhout met daarin plexiglas.
Ik kies daar bewust voor omdat dit materiaal niet zo kwetsbaar is. Bovendien zijn de lijsten daardoor ook niet zo zwaar en kun je ze makkelijk ergens (met een spijkertje) ophangen of neerzetten. 






Sneakpeek van de babykamer. Hier koos ik voor mooie (dieren)prints en een toefje rood/roze. De muren worden nog gestuuct en dan krijgen de lijsten hun eigen plekje!



Heb je ook zin om te gaan shoppen bij Desenio?
Gebruik dan deze kortingscode: KASTJENAARDEMUUR (allemaal hoofdletters) voor 25% korting op je bestelling (m.u.v. lijsten, handpicked - en collaboration posters).
De kortingscode kun je een paar dagen gebruiken, t/m 13 juni 2019 om precies te zijn.

Dit zijn een paar posters die ik in deze styling heb gebruikt: 


Shop ze!

Bedankt voor het lezen!


Liefs, Milou

Reacties