In verwachting!


Vandaag een wat andere post dan jullie van mij gewend zijn, maar ook hier wil ik het mooie nieuws graag met jullie delen: 

Wij zijn in verwachting! 

In oktober krijgen wij gezinsuitbreiding, in de vorm van een kleine Rienk of Milou! Wij zijn ontzettend blij en trots. De afgelopen jaren zijn zwaar geweest, maar we hebben alles samen doorstaan en zijn er alleen maar sterker uitgekomen. En nu dus dit mooie avontuur, waar we samen voor gaan!


Ik zal hier af en toe delen hoe de zwangerschap verloopt (heel goed tot nu toe, inclusief alle bijbehorende kwaaltjes), maar vooral zal ik mij richten op alle veranderingen die de komst van een kleine met zich meebrengt en wat dat ook betekent voor ons interieur. 

We moeten bijvoorbeeld ruimte maken voor een box, er komt een hele fijne fauteuil in de woonkamer én natuurlijk het állerállerállerleukste: er kan een babykamer ingericht worden! 
We hebben stiekem al een klein beginnetje gemaakt, maar joh... wat is er toch veel moois te verkrijgen op 'baby-gebied'! Ik kan niet wachten om het kamertje straks helemaal vorm te gaan geven en ik neem jullie natuurlijk mee in dat proces! 



Met dit mooie kaartje van Gewoon Jip hebben wij het grote nieuws verteld aan de opa's & oma's. 
Ze waren enorm blij verrast. Dit kaartje krijgt natuurlijk een mooi plekje op de kamer! 

Kleine tip van de sluier: de 'instafamous' roze muur boven moet er straks aan geloven, en het String Furniture bureau krijgt een andere plek, want dat is de kamer waar ons kindje straks mag gaan slapen. Zijn jullie al nieuwsgierig? Ik houd jullie op de hoogte! 

Volg mij ondertussen op instagram voor meer updates (daar kun je o.a. ook zien welke spulletjes ik (ver)koop i.v.m. de kleine :)).

Bedankt voor het lezen! 



Liefs, Milou

Reacties