(P)inspiratie 2017



Een dag niet ge-Pinterest, is een dag niet geleefd..
Nou ja, dat is misschien lichtelijk overdreven ;) maar dat Pinterest een fijn medium is om inspiratie op te doen, staat voor mij buiten kijf. Ik 'pin' dan ook bijna dagelijks plaatjes op mijn borden en haal er naast inspiratie, ook veel informatie uit.
Zo maakt Pinterest tegenwoordig ook een soort 'moodboards' van de plaatjes die jij tot dan toe verzameld hebt. Voor mij is dat een manier om te ontdekken welke sferen en kleuren ik op dat moment interessant vind. Het kan zij dat ik daardoor nieuwe inspiratie krijg om bepaalde kleuren toe te gaan voegen of juist te veranderen in ons interieur. Soms werkt het zelfs door tot in mijn kledingsmaak.
Hieronder (en bovenaan) zie je welke moodboards er de afgelopen tijd zoal zijn ontstaan op mijn pinterestpagina.







Opvallend vind ik zelf de roodtinten, de quotes en de serene uitstraling van de interieurplaatjes. Volgens mij is dat grotendeels ook het sfeertje wat ik om mij heen heb kunnen creëren.

Ik ben benieuwd of jij ook dergelijke 'trends' ontdekt in jouw Pinterest feed!
Vind je het leuk om mij daar te volgen? Klik dan op deze link.

Reacties