Een hippe poef voor Beer



Onze lieve (en ja, vaak ook behoorlijk ondeugende) hond Beer heeft sinds kort zijn eigen 'poef'. Deze  werd naar mij opgestuurd door het merk 'Miacara'. Dit Duitse bedrijf maakt prachtige, stylish verantwoorde spullen voor zowel honden als katten. Zo ook deze té leuke hondenpoef Scala. Beer is maar wat blij met zijn nieuwe 'troon'!


 


Voorheen hadden we een stoel in de hoek bij de televisie staan. Deze had op dat moment de functie van 'troon', omdat dat voor Beer de uitgelezen plek was om via het raam alles in de gaten te houden
Omdat we nu een nieuwe vloer hebben, durfden we het niet langer aan om deze stoel  (met metalen pootjes), door Beer als 'uitkijkpost' te laten gebruiken (ik zag de krassen op de houten vloer al voor me!). Maar deze poef blijkt gelukkig voor meneer ook een uitstekende hangplek te zijn. Als hij erop staat kan hij goed naar buiten kijken en hij heeft daarnaast genoeg plek om lekker uitgebreid te liggen slapen of te gaan spelen met één van zijn vele speeltjes. 
We hebben dan ook expres voor de grootste variant van deze Scala poef gekozen. Dit neemt natuurlijk wel veel ruimte in op de vloer, maar die ruimte hebben we ook en als Beer er zoveel plezier van heeft, dan vind ik dat alleen maar een fijn idee!


Extra leuk is dat de groenige kleur (Tundra) van de hondenpoef zo mooi matcht bij de rest van onze spullen. Ondanks zijn grootte gaat deze relaxplek tóch mooi op in het geheel en dat vind ik natuurlijk wel belangrijk. 

Zoals ik al vertelde in mijn intro bestaat de collectie van Miacara eigenlijk alleen maar uit dit soort stylish verantwoorde honden- en kattenaccessoires. Want naast mooie slaapplaatsen, voorzien zij ook in hele leuke riemen, voerbakken en speeltjes. Dus mocht je nog op zoek zijn naar leuke items voor je huisdier dan kun je bij Miacara dus zeker goed terecht. 

Reacties

  1. Wat een mazzelkont, die Beer! Staat idd prachtig bij de andere spullen in het huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De poef staat prachtig bij jullie!! En Beer is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, zeg! Ik vraag me alleen af of onze hond erop zou kunnen liggen... de katten nemen het vast heel snel in!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige hond is dat, die zou ik ook graag willen. We hebben zelf een kleinere hond, die verstopt zich altijd in zijn mandje onder onze kloostertafel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg. Vind het vaak zo lelijk als je zoon mooi gestyled huis hebt en dat er dan zoon vieze oude mand of kussen ligt van de hond. Ik vind dit een erg mooie oplossing. Ik ga zeker even op miacare kijken of ze ook een mooi kussen hebben voor kwispel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten