Handgemaakte muurhanger (+giveaway)


Een tikkie ouderwets? Nee joh! Zo'n muurhanger is juist weer helemaal hip! De meeste grote interieurmerken hebben wel een wandkleed in hun collectie opgenomen dit jaar. Super leuk! 
Ik moest er zelf ook nog even aan wennen hoor, maar hoe vaker ik ze zie, hoe leuker ze worden. 
Maar nóg leuker zijn ze (en vaak ook mooier) wanneer dit soort kleedjes door iemand zelf worden gemaakt. Met veel zorg, liefde en creativiteit. Zo haal je een echt kunstwerkje in huis, een object met een verhaal, en dat is precies het geval met deze muurhanger. 


 
Deze muurhanger is gemaakt door Emmelie. Zij is onlangs een shop gestart via Instagram, met de toepasselijke naam: @andhowisithanging. Haar producten vielen mij meteen op omdat ze net even anders zijn dan anders en ze mooi afwisselt in het gebruik van zowel kleuren, als materialen.
Als je zelf zo'n muurhanger wilt, kun je deze via de mail bij haar bestellen.
Deze week geef ik er ook eentje weg via mijn instagram. Wil je hieraan meedoen? Neem dan hier een kijkje hoe je kans kunt maken.

Wat vind jij van zo'n muurhanger? Is het ook iets voor bij jou in huis? 

Reacties

  1. Het is inderdaad hip en het staat leuk! Ik zou het echter zelf niet ophangen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dit instagramaccount van de maakster van deze prachtige wandhanger nog actief? Ik vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten