Kerst moodboard #3: Stoere kerststerren


Sterren in huis geven mij een instant kerstgevoel. Daarom zijn ze ook het thema van mijn 3e kerstmoodboard. Kerstdecoratie in de vorm van sterren vind je in vele soorten en maten. Zelf kies ik voor de stoere, sobere versie in de kleuren zwart, wit of grijs. 

De papieren sterren van House Doctor zijn erg mooi door hun grote formaat en stoere kleuren. Het is mooi om een paar samen boven de tafel of voor het raam te hangen. Zelf heb ik een zwarte gekocht, die ik op een kast of een tafeltje neer ga zetten. Als kerst weer voorbij vouw ik 'm eenvoudig weer op en bewaar ik 'm voor volgend jaar! Heel handig. 
De metalen kerstster (of officieel 'amish barn star') vind ik ook heel stoer! Leuk idee om er losjes lampjes overheen te draperen en zo een mooi statement aan de muur te hebben met kerst. Bij Stoer Metaal kun je een soortgelijke ster kopen. 
Met heel veel leuke sterren hangers en zwart masking tape maak je eenvoudig een alternatief voor de gewone kerstboom. Voor het decoreren van de kersttafel knip je sterren uit zwart papier en gebruik je een lettertang om de namen erop te plakken. 
De mooie zwart wit poster in het midden onderin is gemaakt door interieurblogger Lisanne van de Klift en verkoopt ze in haar eigen shop. De tekst van Coldplay is heel sprekend en door de sterretjes past vast hij mooi bij je andere kerstdecoratie. Maar ook als kerst voorbij is, mag ie gerust blijven staan! 

Ik ben van plan dit jaar een hoekje te wijden aan kerststerren. Ga jij je huis ook met sterren versieren? 

Benieuwd naar de andere kerst moodboards? Klik dan op het onderstaande label 'moodboards' om mijn andere blogposts daarover te vinden! 

English summary:
When I bring stars into my interior, they give me an instant Christmas feeling. I like to use sober Christmas stars in the colours black, white and grey to decorate my home with. 


Reacties