Route over de DDW 2014

Het is alweer een week geleden dat ik in het café Coffeelovers in Eindhoven kennis maakte met andere interieurbloggers, live mocht bloggen én natuurlijk een bezoek bracht aan de Dutch Design Week. Vanuit het café schreef ik vorige week al een korte blog, waarin ik vooral foto's liet zien van mijn bezoek aan Piet Hein Eek.
In dit blogbericht zal ik je middels foto's meenemen langs de route over de DDW, die ik samen met Cindy van More Than Living , heb afgelegd!

1. Café Coffeelovers
We verzamelden bij ons bij het (Bloggers)café. Waar ieder, na een korte kennismaking, een eigen kant op ging. In de stad reden speciale (gratis!) taxi's die je naar verschillende plekken toe konden brengen. Wij namen er één naar Piet Hein Eek. Vanuit het centrum (Emmasingel) was dit zo'n tien minuten rijden.

foto van &SUUS (Suzanne de Jong) in café Coffeelovers

2. Piet Hein Eek
Met een bezoekje aan Piet Hein Eek kon ik in ieder geval één punt van mijn to do-list afstrepen. We kwamen binnen in de gang naar het atelier en de winkel. Van daaruit zijn we de hele winkel doorgegaan en hebben we mooie meubels/hoeken op de foto kunnen zetten. Ook andere ontwerpers exposeerden er hun werk, dus er was genoeg te zien!











3. Ketelhuisplein
Bij Piet Hein Eek namen we weer een taxi, ditmaal richting Strijp S. Na een ritje van een dikke vijf minuten liepen we even over het Ketelhuisplein. Daar bekeken we de mooi ingerichte containers van Karwei. Hier kon je werkbeschrijvingen ophalen van meubels die uit één plaat underlayment gemaakt kunnen worden. Heel leuk! (Dat bureautje wordt binnenkort een leuk project, denk ik ;)).
Het was inmiddels gaan regenen dus we kozen ervoor om even koffie te gaan drinken bij de Pastry Club. Super leuk gebouw, industrieel & lekkere koffie (heel belangrijk!).





4. Klokgebouw
Vervolgens staken we het Ketelhuisplein over richting het Klokgebouw. Wat was het daar enorm druk! We zijn er vrij vlot doorheen gegaan, ook omdat het door de drukte niet goed te zien was. Maar we hebben wel een kijkje genomen bij de collectie van Eigen Huis & Interieur. Mooi kleurgebruik en fijne hoekjes!







5. Coffeelovers
Op weg naar het café kwamen we nog even langs de Sissy Boy waar we natuurlijk een bezoekje aan moesten brengen. Tot slot hebben we geblogd en vooral veel gekletst.
Voor meer foto's vanuit het café verwijs ik je graag naar de blog van Lonneke (Bubblemint). Tevens wil ik haar heel hartelijk bedanken voor de organisatie! Ook wil ik Suzanne bedanken voor de uitnodiging om deel te mogen nemen aan het interieurbloggers team.
Al met al kijk ik terug op een zeer geslaagde dag en zou ik zeker volgend jaar graag weer terug gaan!






Reacties

Een reactie posten