Dutch Design Week 2014 & slaapkamer styling

Vandaag een blog over twee onderwerpen, namelijk de Dutch Design Week 2014 (DDW) en styling in de slaapkamer. Lees je mee?

DDW
Afgelopen zaterdag is in Eindhoven de jaarlijkse Dutch Design Week begonnen. Een week vol inspiratie, waarbij je kennis kunt maken met (nieuw) design. Met meer dan 80 locaties is het één van de grootste designevenementen van Noord-Europa.
Door Suzanne van de inspirerende blog '&SUUS' ben ik gevraagd of ik aanstaande vrijdag, de 24e oktober, haar interieur-team wil versterken, door live te bloggen vanuit het bloggerscafé.
Daar kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen! Je kunt mij dus aanstaande vrijdag vinden in het café Coffeelovers, in goed gezelschap van andere interieurbloggers. Voel je natuurlijk vrij om even gedag te komen zeggen!

Mocht je nu meer informatie willen, dan kun je dat vinden op de blog van Suzanne, Anki (Zilverblauw) en Lonneke (Bubblemint, tevens de organisator van het bloggerscafé) en Esther (Urbanmoms).

Misschien tot dan! Ik heb er zin in!



Slaapkamer styling
Een tijdje geleden mocht mijn vriend een mooie landkaart meenemen, van een school die aan het verbouwen was. Wat een geluk! Hij koos er één van Scandinavië, waarvan de achterkant ook nog eens zwart wit bleek te zijn. De kaart kreeg een mooi plekje op de slaapkamer.
Omdat de mooie kaart nog wel wat aankleding kon gebruiken, zette ik er het stoere Zuiver Two Tone tafeltje bij met daarop een vaas en een rozenbotteltak. Ik vind het een fijn sfeertje zo!

In de blogpost 'A is for Autumn - stylingwedstrijd fonQ' liet ik ook al foto's zien van een styling die ik deed met het multifunctionele bijzettafeltje. Met die foto's doe ik mee aan een stylingwedstrijd. Om te kunnen stemmen klik je op deze link en als je jouw stem uitbrengt op je favoriet, maak je zelf ook kans op zo'n mooi bijzettafeltje. Let op: je kunt nog stemmen tot 31 oktober!









Reacties

  1. Wauw! Wat een gelukje dat jouw vriend die kaart mocht uitzoeken, staat echt super! Het tafeltje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker mooi geworden! Nogmaals leuk je vrijdag te zien. Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat gaaf!
    Ik hoop nog altijd eens een kaart van Latijns Amerika te vinden..
    Die slaapkamer is echt een topper zo! Echt een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten