3x anders: wandbord (gezien in Eigen Huis & Tuin)

Na de leuke dag en de opnames met Eigen Huis & Tuin (zie ook het blogbericht 'DIY wandbord'), was ik trotse bezitter van een zelfgemaakt wandbord (in samenwerking met Quinty). 
In mijn vorige blogbericht kun je lezen hoe je deze DIY kunt maken, maar in deze post wil ik laten zien hoe je het zoal kunt stijlen. Want daarvoor is dit bord natuurlijk uitermate geschikt! 
Zoals jullie in de uitzending misschien wel gezien hebben, staat het bord bij mij in de woonkamer. Ik denk dat hij in de keuken of in mijn 'werkkamertje' ook niet zou misstaan. Daarnaast 'ie ook gewoon heel handig, omdat je er eindeloos mee kunt variëren. 

Voor de variatie in de styling van het wandbord, koos ik voor 3 verschillende kleurencombinaties, namelijk:

Zwart & wit

Koper & marmer

Groen & naturel 

Zie hieronder de foto's! 



Zwart & wit







Koper & marmer







Groen & naturel 






Welke kleurencombinatie is jouw favoriet is voor dit wandbord? 






Reacties

  1. Hoi Milou.
    Ik heb de uitzending gezien en herkende je woonkamer van Pinterest, erg leuk!
    Het wandbord vind ik erg goed gelukt en erg leuk gestyled! Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb afgelopen zaterdag gekeken!! Ontzettend gaaf om je op tv gezien te hebben!
    Blijft een unieke onvergetelijke ervaring hé?

    Mijn favoriete styling is groen met naturel!

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi ,

    mijn favoriete bord is zwart/wit, maar eigenlijk vindt ik de groen houten ook erg leuk!

    Je huis is ook geweldig, we hebben dezelfde smaak.
    Een paar vraagjes; waar komt dat leuke witte kopje met die twee zwarte vogeltjes en die takjes vandaan?
    En dat veertje in die kleine stolp is ook geweldig. Waar heb je die gekocht?
    Bedankt alvast!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Que bonito post, me he paseado por tu bloc y ha estado un regalo visitarlo, te invito a ver el mio, y esta semana encontraras trucos para hacer una limpieza ecológica del baño que espero te sea útil. Espero tu visita y si no eres seguidora me encantarías que te hicieras y así compartir nuestros blocs. Elracodeldetall.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten