DIY weekend

Zo! Het is zondagavond en ik kijk voldaan terug op het weekend. Afgelopen dagen heb ik alle klusjes gedaan die ik al een tijdje wilde doen. En dat voelt goed!
Pinterest is een grote inspiratiebron voor alle DIY ideetjes die ik uitvoer of nog uit wil voeren. Het lijstje op mijn Pinterestbord 'DIY' is behoorlijk lang, dus ik kan er voorlopig mijn creativiteit wel in kwijt.
Het ontbreekt mij soms helaas wel aan tijd. Daarom vind ik dit soort 'klusdagen' zo fijn!
De verf is nog niet van alles helemaal droog, dus ik kan nog niet alles laten zien, maar dat komt de komende dagen wel.

Hier eerst de foto's van de overloop. Toen we na de verhuizing begonnen met klussen in de slaapkamer, hebben we de platen verwijderd die de mooie paneeldeuren in de jaren '80 een strakker uiterlijk moesten geven. We hebben toen de hele slaapkamer + balkenplafond geschuurd, in de grondverf gezet en geschilderd. Het was een hele klus! Maar het resultaat mag er zijn.
Alleen de buitenkant van een deur naar de overloop, een deur die we niet gebruiken, is altijd 'lelijk' gebleven. Met mooi ruitjesinpakpapier van Tiger heb ik de deur opgeleukt. Ook heb ik een stuk zwart witte stof over een prikbord gespannen en het geheel verder aangekleed met fotolijstjes. De vaas heb ik met verf koperkleurig gespoten en tadaaa: een nieuwe look voor de overloop is het resultaat!




Reacties

  1. Mooi zeg! Heerlijk zo'n weekend waarin van alles gelukt is, kun je zondagavond heel tevreden op de bank zitten ;)
    Fijne avond! Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan Milou. Mooi sfeertje zo, ik hou ervan;)
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk ideetje voor zo'n extra deur!
    Altijd fijn hè, zulke weekendjes?

    X Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zulke weekenden! Kijk er nu alweer naar uit ;) Bedankt! Fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten