SOORTVANWINKEL

Sinds vrijdag 15 november is er in Zwolle een tijdelijke winkel/popupshop gevestigd aan de Thorbeckegracht 19: Soortvanwinkel.  Deze winkel blijft daar helaas maar tot 16 december (haast je dus..).
In deze conceptstore kun je handgemaakte producten, kunst en andere gadgets kopen. In elk hoekje vind je wel inspirerende accessoires of hebbedingen. Het leuke is dat het allemaal goed betaalbaar is en dat je er dus vast kunt slagen voor dat ene bijzondere cadeautje.


Afgelopen zaterdag bracht ik twee bezoekjes aan de winkel. Het eerste bezoek was uit nieuwsgierigheid en het tweede bezoek was omdat iets in mijn hoofd bleef zitten en ik het dus toch moest ophalen. 
Er is mij verteld dat de kunstenaars/verkopers van de producten nog steeds bezig zijn met nieuwe dingen maken voor in de winkel. Dus het kan zomaar zijn dat er volgende week weer hele andere dingen liggen.
Een goede reden om binnenkort weer een kijkje te nemen dus. Sowieso is het een aanrader als je er nog niet geweest bent.
Mijn aankopen: 


Houten huis van studio Teer. 

Liefs, Milou 



Reacties

Een reactie posten