Moodboard 101 karakters



Hierbij een moodboard die ik wil gebruiken om het idee 'Een geometrisch feestje!' vorm te geven. 
Ik heb dit idee bedacht voor het kastje van Piet Hein Eek, die hij heeft ontworpen voor Histor. 
Ik hoop hiermee één van de 101 gelukkigen te zijn die de kans krijgt het kastje zelf te verven.

Ons interieur is beïnvloed door de Scandinavische stijl, daarom heb ik gekozen voor rustige tinten, die toch sprekend zijn: Hoornwit, Cyber en Verruiming. 
Het grafische aspect van driehoeken spreekt mij enorm aan, daarom zou ik dit patroon willen gebruiken om het kastje nog meer bijzonder te maken. 
Het zou een waar (geometrisch) feestje zijn, om dit kastje te morgen verven en het een plek te geven in ons nieuwe huis. Nu duimen, de sluitingsdatum is vandaag!


Liefs, Milou

Reacties