Mijn woonbeursfavorieten

Vorige week dinsdag, 1 oktober, was het zover! Ik bracht voor het eerst een bezoek aan de woonbeurs.
Ik vond het een enorm inspirerende ervaring. Ik heb er zoveel ideeën opgedaan en het is bij mij alleen maar meer gaan kriebelen om me meer op interieurstyling te gaan richten. Geweldig die nieuwe energie!

Ik heb een kijkje genomen in de Vtwonen'barn'. Een grote schuur ingericht in een stoere, vintage en industriële stijl. Denk aan veel ruige materialen, rekken met gereedschap en linnen beddengoed.
De inrichting van het 101 woonideeën huis was vooral een eclectische verzameling van verschillende, kleurrijke woonstijlen. Heel vrolijk!
Waar ik vooral veel inspiratie heb opgedaan is het woonhuis van Ariadne at Home. Wat een rust straalde deze uit en wat een creativiteit kwam daar in elke hoek naar voren. Het materiaal- en kleurgebruik sprak me erg aan. Hieronder een overzicht van de foto's die ik gemaakt heb.

Natuurlijk ben ik niet zonder lege handen vertrokken. Ik heb door het bezoek aan de woonbeurs een aantal dingen van mijn verlanglijstje kunnen afstrepen. Volgend jaar zeker weer!



 Vtwonen



 101 woonideeën



Ariadne at Home 

Loods 5 & Delicious keuken 

De aankopen van de woonbeurs. Wit, grijs en koper: herfst en gezelligheid in huis!


Liefs, Milou 



Reacties

Een reactie posten