Stylen met kaarten & teksten

Om ons huisje mooi aan te kleden heb ik de afgelopen tijd veel webwinkels bezocht (en als resultaat werd er vervolgens regelmatig een pakketje bezorgd).
Zo hebben jullie misschien in de post: 'I'm back!' kunnen zien dat we achter de eettafel mooie, grafische posters hebben opgehangen die ik op Etsy (ge-wel-dig-e site) heb gevonden.
Maar ik ben ook heel blij met de kaarten van Harten8. Ze zijn simpel en hebben precies de juiste kleuren (zwart en wit), ook kreeg ik bij de levering van het pakketje er een aantal kaarten gratis bij. Altijd leuk!
Na lang zoeken heb ik ook een 'Make your own banner' weten te bemachtigen. Ik ontving een doosje met daarin 122 letters, waarmee ik eindeloos kan variëren.
Hieronder volgen een aantal foto's:




bron: Pinterest

bron: Pinterest

bron: Pinterest 


Liefs, Milou

Reacties