I'm back!

Het heeft een tijd geduurd, maar ik ben weer terug!
In de tussentijd is er een boel veranderd in mijn (en ons) leven, waardoor het bloggen is blijven liggen.
We zijn verhuisd naar een eigen woning, waar we nu bijna anderhalve maand wonen. Het is een echte luxe om nu alles voor jezelf te hebben en alles naar eigen smaak in te kunnen richten. Iets waar we de afgelopen tijd veel tijd en aandacht aan hebben besteed, en we zijn enorm tevreden met het resultaat.
Ik post al een tijdje foto's van ons huis op instagram, waardoor ik veel nieuwe, inspirerende volgers heb gekregen. Ik voel me enorm vereerd!
Het inrichten van ons huis vind ik heel leuk om te doen, en het is fijn om te weten dat ik daarmee ook anderen kan inspireren. Daarom heb ik besloten mijn blog een nieuwe, frisse look te geven en het bloggen weer op te pakken. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

 Onze eettafel met daarboven prints van Etsy 

Ons huis voelt echt als een thuis

Een hoekje in onze woonkamer 


Liefs, Milou




Reacties