Zitplezier



'Deze stoelen passen echt niet bij ons interieur' zei mijn vriend een tijdje geleden over de toenmalige eetkamerstoelen.
Dat hoeft hij tegen mij natuurlijk geen twee keer te zeggen, dus verkochten we ze op marktplaats.
Het ging als een speer en we kregen ervoor wat we verwacht hadden.
Daarna begon de zoektocht naar nieuwe, strakke en toch stoere stoelen. Het liefst een beetje anders dan anders. Dit plaatje van Pinterest....

grey and white

was onze inspiratiebron en daarmee waren we gevallen voor Eames DSW (replica's) in de kleur grijs.
Om de eettafel mooi licht te houden kozen we voor een lichtgrijze versie. We moesten even geduld hebben, maar afgelopen dinsdag waren ze er. En wat zijn ze mooi (en wat zitten ze lekker)!
We zullen er vast veel plezier van hebben en ik zie de gezellige etentjes met vrienden/familie al voor me!

Eames DSW replica's gekocht bij teleukhout.nl



Reacties

  1. Prachtig!! Ook de kleur vind ik uniek! Ik vind ze geweldig, mijn vriend helaas niet zo :(
    Erg mooie plaatjes heb je er weer van gemaakt en daarom is je plekje in de 101 ook dik verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi zeg! Doe mij ook zo'n vriend die zegt dat de stoelen niet meer bij het interieur staan ;-). Ga steeds meer voor deze stoelen vallen, erg mooi!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh die zijn super mooi..
    Ik hoop dat we ooit ook nieuwe eetkamerstoelen kunnen kopen..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, zo'n mooi plaatje Milou! Ik heb erg veel zin in de 1e;)
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi! Goede kleur ook, ze passen perfect bij de grijze wash van de tafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo ontzettend mooi! Staan ook op mijn verlanglijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zul jij blij zijn :-)
    Ze staan ontzettend stoer aan je eettafel!! Echt een plaatje!

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Ben heel benieuwd waar je de stoelen hebt gekocht?
    Alvast bedankt voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zie het nu ineens staan *oeps*....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke sfeer, ik ben echt benieuwd waar je de kast vandaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Que bonito post, me he paseado por tu bloc y ha estado un regalo visitarlo, te invito a ver el mio, y esta semana encontraras trucos para hacer una limpieza ecológica del baño que espero te sea útil. Espero tu visita y si no eres seguidora me encantarías que te hicieras y así compartir nuestros blocs. Elracodeldetall.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi! Mag ik vragen waar de kast vandaan komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je leuke meubels zeg. Lekker licht.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige stoelen! Hele mooie kleur ook, lichtgrijs! Die zie je niet vaak voorbij komen! Ik vind je berenhoofd aan de muur ook geweldig :)
    Groetjes Cindy

    woon-geluk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi! wat een leuke blog heb jij! ik belandde erop omdat ik een tafel zoek bij mij nieuwe stoelen van fonq!
    Ik heb een vraagje. Van welk merk denk jij dat die grijze tafel is op het plaatje Pinterest waar jij de stoelen inspiratie van kreeg? ik zoek al heel lang en dit is m helemaal! wie weet met al jouw woonkennis heb jij een idee? hartelijke groet, Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke stoelen. Ik heb thuis ook verschillende stoelen, vindt het leuker als dat ik alles strak heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke stoelen! echt super! denk dat die mooi zullen staan bij mijn kloostertafel , want ben daar nog voor opzoek naar leuke stoelen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beste,

    Op welke site heb je die grijze stoelen besteld?

    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten