Slight changes

Een huis is pas echt een thuis als het bij je past en je er fijn voelt.
Kleed het daarom aan met de spullen die jij mooi vindt; persoonlijke spullen waar je een herinnering aan hebt en spullen met een goed verhaal maken je huis helemaal van jezelf.
Zo hebben wij op een regenachtige middag bij een kringloopwinkel mooie legerkisten uit 1942 gevonden, die onder onze televisiekast staan te pronken. Afgelopen zaterdag kochten we een vintage, groene flesvaas. Tijdens het het schoonmaken van ons nieuwe huis vond mijn schoonmoeder een oud, speelgoed vw-busje. Leuke vondsten!
Door dit soort spulletjes op verschillende plekken in huis terug te laten komen, wordt ons huis ook echt een thuis.
Omdat het bij mij altijd kriebelt om dingen te veranderen, puzzel ik graag met spullen zodat er weer nieuwe stillevens ontstaan. Geef mij een aantal accessoires en ik ben de hele middag zoet (en een aantal dagen later verander ik het weer).

Het gevonden vw-busje, met een nieuw exemplaar van Loods 5 erachter
Een andere tekst met mijn 'make your own banner'
De groene vintage flesvaas

Nieuw vloerkleed met op de achtergrond de legerkisten

Liefs, Milou




Reacties