Giveaway: Ebba stoel Sofacompany


Ga er maar even goed voor zitten: Van het kastje naar de muur bestaat deze maand 5 jaar! En ter ere daarvan mag ik deze geweldige fauteuil van Sofacompany weggeven! 
Ja, je leest het goed. Ik vind het dan ook een super grote eer dat ik iemand van jullie ook zo'n mooie stoel mag gaan geven! 
Verderop in deze blogpost lees je hoe je mee kunt doen. 



We hebben natuurlijk al ruim een jaar een bank van Sofacompany, waar we nog steeds erg blij mee zijn. De Ebba fauteuil heeft ook dat fijne zitcomfort, waar we inmiddels aan gewend zijn geraakt. De stoel zit zacht, maar de rugsteun biedt goede ondersteuning. Zelf vind ik dat een hele fijne combinatie. 

Het onderstel van de stoel is, net als dat van onze bank, uitgevoerd in de kleur 'smoked oak'. Een goede match dus! De poten ogen solide, maar ook speels door de ronde vormen. Daardoor vind ik de Ebba ook echt een Scandinavische uitstraling hebben. 
Maar dat is juist ook kenmerkend voor de collectie van het van oorsprong Deense Sofacompany. Het bedrijf heeft een ruime collectie die regelmatig wisselt, waar ze mooie, kwalitatieve meubels verkopen, tegen een eerlijke prijs. De stoel wordt bovendien heel netjes afgeleverd. 




De Ebba is een vrij compacte stoel met een elegante uitstraling. De rugsteun loopt mooi over in de lage armleuningen, waardoor de stoel echt uitnodigt om plaats te nemen en bijvoorbeeld lekker te gaan lezen. 




De Ebba, zoals wij 'm hebben (en ik 'm ook mag weggeven), is hier uitgevoerd in de kleur 'Dina Forest Green'.  Een prachtige kleur die zich heel mooi laat combineren met bijvoorbeeld roze, maar ook juist een mooie toevoeging kan zijn aan een interieur met meer neutrale kleuren. Het is een stoel die in het oog springt, maar ook weer niet teveel aandacht vraagt. 






Goed, genoeg verteld over de Ebba. Ben je net zo enthousiast geworden als ik en wil je kans maken om deze toffe fauteuil te winnen? Lees dan hieronder hoe je aan de winactie kunt deelnemen: 

1. Volg Sofacompany op facebook en/of instagram

2. Volg Van het kastje naar de muur op facebook en/of instagram

3. 

Deel een link naar deze blogpost op facebook.

of 

Deel een foto van deze blogpost of de plek waar je de Ebba neer wilt zetten met de hashtag #sofacompanymilou op instagram. 

4. Laat in een reactie op mijn post op facebook en/of instagram weten dat je meedoet en tag daarbij ook 2 mensen waarvan jij denkt dat zij deze winactie ook leuk zouden vinden. 

That's it!

Deze giveaway duurt tot 30 april. Op 1 mei maak ik de winnaar bekend. 

Heel veel succes! 





Deze blogpost en winactie is tot stand gekomen in samenwerking met Sofacompany. Ik heb hiervoor zelf stylingfoto's gemaakt. Op 'Van het kastje naar de Muur' deel ik mijn passie voor interieur en styling en ben ik altijd eerlijk over mijn bevindingen t.a.v. een merk of product.

Reacties

  1. Gefeliciteerd Milou! En wat een gave stoel mag je weggeven! Ik ben verliefd en ga zeker meedoen��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Ik ben zo verliefd op deze stoel, die kleur !
    Ik heb de foto gedeeld! Instagram: yasminameling

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke stoel (en giveaway ;P).
    Ik heb helaas geen Facebook en Instagram, maar ik volg je wel op Bloglovin' (meermyr) en daar heb ik dit artikel geloved en gesaved. Ik hoop dat ik dan toch kan meedoen.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een gave stoel!! Die wil ik zeker wel winnen.
    Heb je foto gedeeld op ig, volg jullie beide en gereageerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag, ik heb de stoel net besteld dus ik zal even niet meedoen met de actie. ;) Maar heb je toevallig nog een tip voor de kleur van de muur bij de stoel? We hebben een donkergrijze bank dus ik zat te denken aan een wat lichter groen.. maar weet niet of dat mooi matcht met de kleur van de stoel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten