Giveaway: Bluetooth speaker fonQ.nl


Muziek staat voor mij voor ontspanning en ontlading. Ik probeer iedere dag echt tijd voor mijzelf te maken en eventjes niks te hoeven. Daarbij luister ik graag naar muziek. 
Ook vooral in de ochtenden en in de weekenden, versterkt muziek luisteren voor mij het gevoel van écht thuis zijn. Het helpt mij in het moment te blijven, in het hier en nu. 
Er is al zoveel afleiding om je heen en de nare berichten op het nieuws vliegen je helaas elke dag weer om de oren, dat deze vorm van ontspanning ook bijna noodzakelijk is. Dat is althans wel hoe ik het ervaar. 

Sinds kort luister ik naar mijn lievelingsmuziek via deze fijne bluetooth speaker van fonQ.nl. Met een accuduur van 20 uur kan ik heel wat uurtjes naar mooie muziek luisteren. 
En nog leuker is dat ik één van jullie ook mag gaan verblijden met een Rockbox Chunk speaker, ter ere van het vijfjarig bestaan van mijn blog. Verderop lees je hoe je mee kunt doen! 



De Rockbox Chunk is een ontwerp van het in Rotterdam gevestigde merk Fresh 'n Rebel. De speaker is afgewerkt met geweven stof, waardoor deze mooi in ons interieur past. Ik koos voor de kleur 'army', maar de speaker is in maar liefst zeven verschillende uitvoeringen beschikbaar. De winnaar van deze giveaway mag zelf zijn of haar favoriete kleur uitkiezen. Ga je bijvoorbeeld voor de kleur 'ruby' of 'peppermint'? De keuze is aan jou. 

Aan de bovenkant kun je je muziek eenvoudig bedienen met de verlichte knoppen. Ook zit er een handig (maar vooral ook decoratief) lusje aan, waarmee je de speaker op kunt pakken en verplaatsen. 
Verbinding maken met bluetooth is een fluitje van een cent en mijn telefoon had de box dan ook binnen een paar tellen gevonden. 

Oh ja en niet geheel onbelangrijk: de muziek klinkt heel erg goed. De speaker kan hard als het moet en er klinkt bovendien een mooie bas. Deze liedjes heb ik dan ook meteen geluisterd toen ik de speaker binnenkreeg: 

I Feel It Coming - The Weeknd

Love On The Weekend - John Mayer

Conrad - Ben Howard

Welk nummer zou jij meteen gaan luisteren?






Wil jij ook zo'n mooie Rockbox Chunk winnen? Zo doe je mee:

1. Volg fonQ.nl op facebook en/of instagram

2. Volg Van het kastje naar de muur op facebook en/of instagram

3. Laat in een reactie op mijn post op facebook of instagram weten welke kleur speaker jij zou willen winnen en tag twee mensen waarvan jij denkt dat zij deze giveaway ook leuk zouden vinden. 

4. Wil je extra kans maken? Deel dan een foto uit dit blogbericht op instagram, met de hashtag #fonQmilou. 

That's it! 

Deze giveaway duurt tot 3 mei 2017. De dag erna maak ik de winnaar bekend. 
Veel succes!



Deze blogpost is tot stand gekomen in samenwerking met fonQ.nl. Ik heb hiervoor zelf stylingfoto's gemaakt. Op 'Van het kastje naar de Muur' deel ik mijn passie voor interieur en styling en ben ik altijd eerlijk over mijn bevindingen t.a.v. een merk of product.

Reacties

Een reactie posten