Verzorgings- en lifestyleproducten van Leeff.com

Een tijdje geleden vertelde ik al dat ik lid was geworden van het woonbloggersplatform 'Homecrush_'. Deze website is niet alleen een goede plek om inspiratie op te doen door de blogposts van verschillende interieurbloggers, maar je kunt er ook volop nieuwe shopadresjes ontdekken.
Zo ontdekte ik door Homecrush_ de webshop 'Leeff', een online conceptstore die er niet alleen mooi uitziet, maar ook nog eens spullen van mooie merken verkoopt. Ze verkopen artikelen van onder andere: Casa Vivante, House Doctor en Nicolas Vahé. Maar ook voor spullen van het merk Meraki kun je bij Leeff terecht. Meraki is, zoals je misschien wel weet, een zusje van de twee laatstgenoemde merken en biedt een mooie lijn verzorgingsproducten.
Een paar van deze producten gaf ik een plekje in onze badkamer en in het kastje wat we van het weekend ophingen in de slaapkamer.
Kijk je mee?


 
In het houten wandkastje staat een fijne geurkaars van Meraki, met de geur 'white tea + ginger'. De kaars zit nog in de mooie, sobere verpakking. Vooral het etiket daarvan vind ik mooi. De kaars heeft een verfrissende geur en is gemaakt van sojaolie. Hierdoor is de kaars 100% natuurlijk en geeft deze veel minder roetstoffen af dan een gewone kaars. 

Op het kastje staat een body lotion met de geur 'Linen dew'. Net als bij de andere producten uit de verzorgingslijn van Meraki geldt hiervoor ook het principe: vrij van parabenen, geen kleurstoffen, geen hormoonverstorende stoffen, geen Sodium Lauryl Sulfaat en 100% organische essentiële en basisoliën. De bodylotion heeft een verzorgende werking door de toevoeging van rozemarijn, wat zorgt voor reiniging en een vochtinbrengende werking. 

In het kastje staat ook nog een leuk toilettasje van House Doctor. Door de tekst krijg ik helemaal zin om op vakantie te gaan! Deze komt binnenkort dan ook vast goed van pas op onze citytrip naar Kopenhagen. 



De geurkaars van Meraki die ik al wel vast uit de verpakking heb gehaald (en ook al wat uurtjes heeft gebrand) is die met de geur 'sandalwood + jasmine'. Persoonlijk houd ik heel erg van zoete en vrij zware geuren, deze vind ik dan ook heerlijk ruiken. Zelfs als de kaars niet brandt, komt er soms alsnog zo'n vlaag voorbij. Heel fijn vind ik dat!

Wist je trouwens dat het woord 'meraki' ook een mooie betekenis heeft?
Meraki betekent: 

'To do something with soul, creativity or love; 
to put something of yourself into your work.' 

Een mooie gedachte!




In mijn pakket van Leeff zat ook nog deze mooie opbergzak van Casa Vivante. Je kunt zo'n stoffen mand natuurlijk voor allerlei doeleinden gebruiken (zet er een mooie plant in, gebruik 'm om rondslingerend speelgoed op te ruimen), maar ik koos ervoor om de zak te gebruiken in de badkamer. Ik stopte er een stapel washandjes in en hing 'm met het lusje op aan de deur, middels een S-haak. Zo heb ik de washandjes altijd binnen handbereik. Handig!
Ik denk dat het trouwens ook heel leuk is om deze opbergzak op de logeerkamer neer te zetten, wanneer er mensen blijven slapen. Doe er dan alvast een handdoek in, een washandje, een stuk zeep en een leuke spons en je gast voelt zich vast extra welkom. Het scheelt je gast trouwens ook weer gezoek in jouw badkamer. Ook handig!


Ben je nieuwsgierig geworden naar nog meer mooie verzorgings- en lifestyleproducten van Leeff.com? Neem dan een kijkje op de website.


Reacties

  1. Wauw wat een mooie badkamer heb je zeg! Prachtig, zo'n nisje naast de wastafel! Ik vind de verpakking van deze producten echt heel erg mooi, zijn de verzorgingsproducten ook fijn?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten