Giveaway: Vacht Van Vilt


De maand mei trap ik af met een hele mooie giveaway in samenwerking met 'Vacht Van Vilt'!
Dit bedrijf maakt leervrije schapenvachten van geschoren biologische wol. De vachten zijn allemaal handgemaakt, wat maakt dat ieder product uniek is. Maar ook zeer diervriendelijk en duurzaam. Omdat schapen ieder jaar geschoren worden, kun je namelijk ieder jaar van hun wol een nieuwe vacht maken. De wol blijft goed bij elkaar door de zelfgemaakte lappen vilt. 
In de webshop van Vacht Van Vilt, kun je kiezen uit allerlei mooie vachten, maar je kunt er ook voor kiezen om een vacht op maat te laten maken. 
Ben je enthousiast en wil je nu zelf ook zo'n mooie vacht gaan shoppen? Doe dan mee aan de giveaway. Ik mag namelijk een shoptegoed van €200,- weggeven!







Toen ik de vacht thuis ontving, begon Beer al gelijk heel nieuwsgierig te snuffelen aan de stoffen tas waarin deze zorgvuldig was opgerold. Je kunt dan meteen merken dat Beer dan een echte jachthond is! 
Zodra ik de vacht had uitgepakt was hij er dan ook niet meer bij weg te slaan. Er zit natuurlijk een bepaalde geur aan die voor hem heel goed te ruiken is. Voor mij echter niet, ik heb er geen overheersende geur aan kunnen ontdekken. Bij andere (vaak niet leervrije) schapenvachten kan dat namelijk nog wel eens zo zijn. 
Ook duwt Beer zijn neus steeds in de vacht. Misschien dat hij daarmee nog eens geluk heeft, want het kan namelijk zo zijn dat er nog een takje of een stukje stro in de vacht verstopt zit. Maar dit is heel gebruikelijk voor een gevilte vacht (en heeft ook zo zijn charme, vind ik). 




Zoals je ziet is de vacht die ik heb uitgekozen flink aan de maat, namelijk 150x80 cm. Een mooi formaat voor onder de hangstoel of over de bank. Maar ook als 'sprei' over het bed zal de vacht zeker niet misstaan. Maar het kan nóg groter, je kunt je schapenvacht bij Vacht Van Vilt namelijk zo groot laten maken als je zelf wilt: tot wel 3 bij 3 meter groot!

Ik heb gekozen voor een vacht met lange, wilde haren in de kleuren wit, lichtgrijs en blond. Een gedeelte van de haren krult ook mooi. 
In de webshop vind je allerlei variatie in het soort wol wat je kunt kiezen. Je kunt namelijk gaan voor lang, kort, stijl, wollig of krullend. En qua kleuren kun je kiezen uit wit, bruin, blond, grijs, zwart en beige. Kiezen tussen het één of het ander is trouwens niet verplicht, bij Vacht Van Vilt maken ze jouw vacht graag helemaal naar jouw wens. 



Enthousiast geworden? Mooi! Je kunt namelijk nu een shoptegoed van €200,- euro winnen waarmee je zelf een schapenvacht mag gaan uitkiezen in de webshop van Vacht van Vilt (of zelf één naar wens mag laten maken)!

Hoe doe je mee? 

1. Volg Vacht Van Vilt op facebook en/of op instagram.

2. Volg Van het kastje naar de muur op facebook en/of instagram.

3. Post de link naar deze blog op facebook en/of post een foto uit deze blogpost op instagram. Je mag ook zelf een foto maken van de plek waar je de vacht neer zou willen leggen of het plaatje plaatsen van de vacht van jouw keuze. Gebruik daarbij de hashtag #vachtvanviltmilou en tag ons zodat wij je deelname terug kunnen vinden. Zorg dat je profiel op instagram op openbaar staat. 

4. Laat in een reactie op deze blog weten dat je meedoet. 

That's it!
De giveaway duurt tot 18 mei, de dag erna maak ik de winnaar bekend. 


Veel succes! 



Reacties

  1. Leuke giveaway! Ik doe graag mee! (Gedeeld op IG)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's! Ik doe zéker mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige giveaway! Verliefd op de prachtige vachten én de mooie 'knit-kleden'. Zou een mooi verjaardagscadeau zijn de 19e!! Ik doe graag mee (op IG)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige giveaway! Verliefd op de prachtige vachten én de mooie 'knit-kleden'. Zou een mooi verjaardagscadeau zijn de 19e!! Ik doe graag mee (op IG)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jacqueline Lemmen1 mei 2016 om 19:48

    Wat een geweldige actie! Ik doe mee via IG X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave actie! Kan niet wachten��

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja deze staat al zo lang op mijn verlanglijstje!!<3 Alleen duurt het sparen wat langer dan ik wil. Hihi. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow man...deze zijn zo mooi...heb al vaak de vachten bekeken op de site maar twijfelde zo...nu is er een kans en die grijp ik met beide handen (en zelfs met mijn voeten..) aan.Super! !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, ik wil al heel lang zo'n mooie vachtvanvilt! Ik doe op instagram mee met de naam @ silliepee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze maakt altijd zulke mooie vachten! Heel wonderlijk. Volg haar al een tijd op instagram en kijk vol bewondering altijd naar het werk. Ik zou dus heel graag een mooie vacht willen neerleggen in mijn woning. ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die vachten zijn zooo mooi! Heel graag doe ik mee met deze geweldige giveaway!

    Liefs anja67

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die vachten zijn zooo mooi! Heel graag doe ik mee met deze geweldige giveaway!

    Liefs anja67

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super, ik doe mee hoor, ik vind ze prachtig <3 lieve groetjes _____jeanelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat een prachtige vachtjes. Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind die vachtjes van Vachtvanvilt super! Ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Facebook & Instagram - check. :-) Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw! Geweldige actie, i'm in! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is pas een prachtige schapenvacht! Ik ga meedoen op IG! Fann.t :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige foto's Milou! En wat een geweldige give-away! Ik vind dit zo'n goed concept en de vachten zijn supermooi!! Ik doe dan ook graag mee! :)

    Liefs Mariëlle ( @huisjeaandehaven )

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie foto's! En een fijne giveaway, dus bij deze- ik doe heel graag mee! Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaaf ik doe graag mee! We zijndruk bezig om de woonkamer aan te pakken en daar zou een mooie vacht super bij staan!😊🍀

    Instagram @tegendedraadin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heleen vdHoeven2 mei 2016 om 22:03

    Gaaf!! Ik heb m gedeeld op Facebook!
    Helemaal te gek over onze bank!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh zalige give-away ! Ik doe may 😉😂

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja, ik doe heel graag mee. Mijn ig account is _______kris Ga zo door! Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Manouk Visser - van Dijck3 mei 2016 om 11:05

    Wauw! Ik doe zeker mee met deze prachtige giveaway! Super gaaf!
    Een vacht van Vilt staat al zo lang op mijn lijstje. Na een nieuw huis en een baby is het spaarpotje wat karig. (Helaas :) Deze staat dus al een tijdje op mijn droomlijstje. En bijna jarig, hiep hoi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt prachtig! Ik doe graag mee, heb het gedeeld via instagram.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gaaf deze giveaway!! Vachten zijn geweldig mooi!! Ik die heel graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. WoW! Geef mij één reden om Niet mee te doen?! Tuurlijk waag ik een kansje! ������

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, wat een prachtige vacht, weer mooie foto's & toffe giveaway! Ik doe graag mee, fingers crossed!
    Groetjes Hilgré (@hilgreee)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Count me in! Heel mooi voor op een stoel in m'n woonkamer <3
    Groetjes @annemarievanderaa

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Alissa Veneman3 mei 2016 om 21:24

    Ik doe mee! Super mooi en fijn dat het duurzaam gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw!! Wat een prachtige giveaway! Doe hier heel graag aan mee. Leuk geschreven stukje en mooie foto's. Love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Milou, waar is het vloerkleed van dat voor je bank ligt? Groetjes Ivette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ivette, Het kleed is van Go'round, maar volgens mij is deze maat (de grootste) bijna overal uitverkocht... ik heb gehoord dat ze in juli ongeveer weer verwacht worden. Groetjes, Milou

      Verwijderen
  34. Wat een super give alway , eentje waar je zoveel dingen mee kan en wat uitstraling heeft en wat diervriendelijk is...Love it!! Dit wil iedereen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jaaa geweldig! Zou super staan op mijn hoekbank! En stiekem gaan mijn katten dit ook heerlijk vinden hihi! I'm in!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw wat een mooie♡ giveaway en nog biologisch ook en diervriendelijk. Count me in :) ik zou hem in de stoel bij mijn eettafel doen past er mooi bij het geheel met de tafel. Super mooie vachtjes zeg ♡ liefs @mach.s

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oooh, wat een hoop reacties heb je al ontvangen! Heel begrijpelijk, want dit is een supergave give-away! Ik doe dus ook heel erg graag mee, want ik weet al precies waar deze komt te liggen dit prachtige seizoen: buiten onder de overkapping op de loungebank. Ik zie het al helemaal voor me.
    Ik volgde je al via Google, maar nu ook via Facebook. En de Facebookpagina van Vacht en Vilt ga ik ook volgen! Ik kende dit nog helemaal niet. Wat een mooi concept is dit.
    Stiekem weet ik helemaal niet wat ik moet vragen voor mijn verjaardag de 23e... dit zal een supercadeau worden! :-)

    Lieve groet,
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jaaaaa! Ik doe graag mee met deze prachtige actie! Zo mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een vacht van vacht en vilt staat al zo lang op mijn wishlist! Zou heel mooi staan in ons interieur op de bank. Ik doe mee via Instagram (@marinkestevens) wat een gave actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een super toffe actie! Ik laat veel giveaways aan mij voorbij gaan, maarrrr deze niet! Ik doe heel graag mee! Een grote wens om zo'n mooi vacht te hebben in mijn huisje. Hopelijk wordt ie vervuld ☺ Dat zou toch wat zijn! Ik doe mee via IG, groetjes Elsje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een giveaway!ik doe graag mee, we hebben een prachtige haard en hier hoort een prachtige vacht wel thuis! #duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een giveaway!ik doe graag mee, we hebben een prachtige haard en hier hoort een prachtige vacht wel thuis! #duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik doe weer mee voor deze WAANZINNIGE prijs ! Sta op INSTA onder MOMZYMOM !

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik doe mee op instagram (debbeltje1982)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauw wat een super leuke actie! Eentje waar ik wel een keer een like & deel moment aan wil wagen ;-) Ik post op Instagram (Villa Flodder)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Super gave giveaway Milou. Ik doe zeker mee, want ik weet wel 10 plekken in huis waar zo'n prachtig vachtje super zou staan. Je hebt er weer prachtige foto's van gemaakt. Fijne dag 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Super gave giveaway Milou. Ik doe zeker mee, want ik weet wel 10 plekken in huis waar zo'n prachtig vachtje super zou staan. Je hebt er weer prachtige foto's van gemaakt. Fijne dag 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik doe mee! Wat een prachtig vachtje, zo natuurlijk, mooier dan die van de ikea als je het mij vraagt ;)

    Instagram: @onshuisje

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik doe mee! Wat een prachtig vachtje, zo natuurlijk, mooier dan die van de ikea als je het mij vraagt ;)

    Instagram: @onshuisje

    BeantwoordenVerwijderen
  50. De vachten zijn zo mooi! Maar het allerfijnste vind ik dat ze diervriendelijk zijn.. Want dierenwelzijn staat voorop. Doe graag met je actie mee. Gr sas

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een onwijs gave giveaway! Wat zouden wij zo'n vacht graag winnen, geweldig! We zouden hem gebruiken in onze knuffelkamer; een kamer waar onze drie dochtertjes ruimte hebben om te spelen, papa en mama heerlijk voor de haard kunnen zitten óf we met zijn vijven heerlijk kunnen knuffelen in de knuffelhoek! Tv strict verboden in deze kamer, want deze kamer staat voor quality time! Wij duimen :)
    Musj @instagram Mandy Thewessem @facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Once in a lifetime opportunity!!! En anders iets langer doorsparen of de Sint uiteindelijk lief aankijken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Once in a lifetime opportunity!!! En anders iets langer doorsparen of de Sint uiteindelijk lief aankijken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Linda Annink-Vonk7 mei 2016 om 20:40

    Oooh WAUW wat een verwennerij ��
    Ik weet daar wel een heeeeel mooi plekje voor in ons nieuw ingerichte tuinhuis ����

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een mooie foto's! De vacht komt erg mooi tot zijn recht in jouw interieur.
    En dan die lieve Beer, die trots er naast poseert. Geweldig.
    Ik ben al lang fan van vacht van vilt. Ik hou erg van hun prachtige natuurlijke producten.
    Die passen ook mooi in mijn interieur.
    Dus jazeker, ik doe mee!
    (Ik volg op FB en insta.)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Super leuke actie! Ik doe mee! IG: @christienglashouwer

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Super leuk... Ik doe heel graag mee!!! Gedeeld op instagram LindeLiving

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Deze give away kan ik niet weerstaan... zou heel graag een mooie vacht in onze nieuwe overkapping leggen voor de meisjes om op te chillen. @ilona_gruijters_

    BeantwoordenVerwijderen
  59. En ook ik doe graag mee met deze leuke give away! Wat fantastisch dat deze schapenvachten diervriendelijk zijn, ik weet er al een heel mooi plekje voor! Gedeeld op IG, @huisje_opdehoek

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Super gave give away. Ik doe graag mee alles gedaan en nu maar hopen

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Super leuke actie! Lets hope so..�� @hinkepinkie (sam veerman)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik doe heel graag mee. Zal super staan in onze nieuwe woning!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Jaaaaa, daar weet ik wel een plekje voor. Zie @marikeveninga

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Onwijs leuke actie! Zojuist gedeeld ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik zie net dat ik hier net heb gereageerd, wat stom van me! Ik doe mee via Instagram. Prachtige vachten heb je! En wat zou het super zijn om de cheque te mogen winnen en er eentje uit te mogen zoeken voor in ons huis! Ik ga duimen! Liefs Lianne. (@by_lian op Instagram)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een geweldige giveaway. Ik volgde jullie al via instagram. Nu ook via Facebook. Ik doe graag mee via mijn instagram account www.instagram.com/wendyvos20 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik hou er van! Doe graag mee met deze toffe actie! We zijn druk aan het klussen in ons eerste stekkie en dat een leuk cadeau zijn! (@joywullink op instagram!)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wauw!!!! Deze gave actie kan ik niet overslaan. Ik volg jullie al een tijdje via IG en Facebook, nu zag ik deze super actie voorbij komen. Deze vacht zou te gek staan in mijn woonkamer! In jouw woonkamer staat hij echt zo mooi. Prachtig!! Ik ga duimen... �� Heb meegedaan via IG en Facebook.

    Liefs van Lauwerina

    IG: @Room26_bylauw
    Facebook: Lauwerina Warrens-vd schaft

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wauw wat een super actie Milou! Het diervriendelijke concept is zo mooi. Het lijkt me heerlijk om samen met mijn konijn Jip te kunnen genieten op zo een prachtige vacht!

    Liefs Sanne
    bij.sann

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wow wat een toffe giveaway! Ik doe zeker mee om kans te maken om 1 van deze mooie diervriendelijke vachten te kunnen winnen!!
    Liefs Sun.Felter

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Zou echt super zijn om dat prachtige vacht te winnen. We zitten net 3 weekjes in ons eerste huisje, dit zou de kers op de taart zijn hihi. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Super duper vette actie! Ik doe heeeeel graag mee met mijn instagramaccount @NXDB <3

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Prachtige vachten! Super Giveaway! Hard toe aan een nieuwe, nu verantwoorde vacht! Daar doe ik graag aan mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een onwijs leuke actie! Ik doe heel graag mee.. Zou zo mooi staan in mijn nieuwe hangstoel! Vind het diervriendelijke idee achter het merk supergoed. Mijn ig naam is @anneruth.creates !

    BeantwoordenVerwijderen
  77. This is an amazing giveaway and a stunning rug. It's chilly here in Scotland and I need this to warm up my life and make my hone look gorgeous.

    Liked and shared on Instagram @Craftynini and liked and shared on FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik doe mee. Duimen.Liefs @carolien_manning

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik doe heel graag mee..Duimen,want ben gek op vachtjes. Lieve groetjes ria (@rietveldje instagram)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Súperrrr gave give awau!! Zou een enorme boost geven in mijn kleine maar fijne huisje! Daarnaast had ik mijn oog al een tijdje op deze mooie diervriendelijke producten, maar het leven van een student gaat niet over rozen.. Hoop dat ik hem op deze manier binnen kan halen #fingerscrossed

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Doe super graag mee mooi voor op ons bed of bank

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik doe graag mee! Hij krijgt een mooi plekje op de bank en onze Beer wordt daar heel blij van. Dat weet ik zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat een mooie giveaway, zeker met zo'n natuurproduct. Ik waag nog een gokje. Zou tof staan op m'n nieuwe wandmeubel. Duimen dus. (IG: wonenaandemadelief)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Weinig online en bijna de giveaway gemist, maar ik maak heel graag kans! Verliefd worden in het kwadraat. (IG: lylifestyle.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Oei Oei ik doe graag mee! Heb heel erg zin in een mooi wild vacht (heb romantische plannen :) )!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik doe nog heel graag mee (op de valreep!) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik doe zeker mee! Vacht van vilt heeft zulke mooie producten xx (IG: Zolderkamer95)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Yes, te gek! Ik doe mee met deze gave giveaway ���� (@gunsight)

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Dit is al zó lang wishlist-material!! Ik doe op de valreep nog mee!
    En deel de Give Away op Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Annettevantienen17 mei 2016 om 20:51

    Ohhhh... Zou zo mooi staan in ons nieuwe huis! Precies wat nog mist! Ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wat een super give away! Ze zijn zo ontzettend mooi die vachten! Ik doe graag mee. Zou super staan in ons nieuwe huis ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Wauw, zou hem zo graag winnen ! Ik doe mee op Facebook !

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wat een prachtig stukje natuur in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Emelie van meer18 mei 2016 om 13:55

    Ik krijg een nieuwe kamer maar ik heb geld nood dus geld voor leuke spulletjes erbij heb ik niet. Als ik dit zou winnen zou super gaaf zijn! Want ik ben fan van vachtjes (ik wil hiermee niet zielig proberen te zijn, maar ik wil duidelijk maken hoe graag ik het wil) nu maar hopen! Xxjes Emelie

    BeantwoordenVerwijderen
  96. ohhh ik kan nog net mee doen!! Yes please!! Heel graag zo'n vilt vachtje voor op de nieuwe eettafel-bank!! *fingerscrossed*

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Ik ben al zolang ziek dat ik wel een oppepper kan gebruiken wat een mooie vacht voor op de bank als ik er lig of op bed als ik daar lig want dat is toch een super mooie prijs zacht liggen en warm hoop van ganzenharte dat ik hem win wat gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Geweldig mooi de vachten van VachtvanVilt. En wat heb jij ze mooi vastgelegd!! Ik doe heel graag mee met deze giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Hi Milou, can you please let me know where this beautiful rattan hanging chair is from? Looking urgently for someting like this. Thanks, Pamela

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten