Kersttafelstyling met de Toon Tafelklem



Het is weer die tijd van het jaar. Ik mag weer los met de kerstversiering in huis! 
Dat blijft altijd een hele leuke bezigheid. Zelf ben ik niet iemand die de trends op de voet volgt, maar pas ik altijd gewoon toe wat ik zelf het mooiste vind. Zo ontstaat er een sfeer, waar ik mij het meest fijn bij voel. Dit jaar maak ik vooral gebruik van de kleuren: wit, goud, groen en hier en daar een blauw accent. Eigenlijk de kleuren die je in de rest van ons interieur ook terug ziet. Deze kleuren heb ik ook toegepast in de tafelstyling in combinatie met de Toon Tafelklem in de kleur celadon. 

Ik ben voor de kersttafelstyling van 2015 een leuke samenwerking aangegaan met Deens.nl. Zoals de naam al doet vermoeden kun je in deze webshop terecht voor Scandinavische woonaccessoires van merken zoals House Doctor en Madam Stoltz. Maar dat niet alleen, Deens.nl heeft ook een eigen label. Deze collectie bestaat uit originele, kleurrijke en betaalbare artikelen, die je zowel in hun webshop kunt kopen en bijvoorbeeld in Loods 5. Zelf kocht ik daar eerder al een magneetbord en plankendragers.






Zoals je op de foto's kunt zien heb ik de tafelklem aan onze ronde tafel bevestigd. Er zit een handig bevestigingssysteem aan, zodat je de klem goed aan kunt draaien. De hoogte is ideaal, je kunt er makkelijk onderdoor kijken. Bovendien is de liggende stang in lengte verstelbaar, tot wel 250 centimeter. 
Aan de stang heb ik eucalyptus vastgemaakt, door middel van goudkleurig ijzerdraad. Ook heb ik er lampjes en sneeuwbolletjes aan bevestigd. Al met al geeft dit een heel sfeervol effect. 
Een fijne setting zo voor de kerstdagen. 
Maar deze stang is natuurlijk ook voor andere feestdagen of jaargetijden heel geschikt. De decoratie kun je namelijk altijd weer afwisselen. 








De kleurstelling op tafel heb ik vrij eenvoudig gehouden (vooral heb ik veel wit gebruikt), dit om er niet een al te bont geheel van te maken. Zo krijgt de tafelklem voldoende aandacht, maar wordt het beeld niet te druk. De blauwe kleur van de tafelklem komt ook weer een beetje terug in de kopjes van Broste en de blauwe kaars van Ontwerpduo. Verder zie je witte borden van Dille en Kamille en gouden bestek van Loods 5.

Reacties

Een reactie posten