Ch-ch-changes

Nu ik de laatste tijd veel thuis ben, merk ik dat ik ons huis heel erg fijn vind. Voor mij is het een thuis. Ik kijk elke dag naar alle mooie spullen en voel mij dan trots over hoe wij het hebben.

Met regelmaat geef ik dingen weer een ander plekje, of zet ik ze even weg, zodat ik ze mooi blijf vinden. Afwisseling geeft mij inspiratie.
Soms is het ook wel nodig hoor, dat dingen veranderen. Zo ligt er sinds gisteren een heel mooi vloerkleed van de Karwei, omdat het zwart witte niet zo hond-proof blijkt te zijn (dagelijks stofzuigen in verband met kleine, witte haartjes). Ook hebben we nu asparagus in de vensterbank staan, omdat de andere plant zijn blaadjes liet vallen.
Op de televisiekast staat een super mooie poster van Fine Little Day, gekocht bij Catch My Drift en aan de andere kant staat een Light House van het merk House Doctor. Het lampje heeft mijn vriend gemaakt van de betonnen pendellamp van de Xenos. De veranderingen op de televisiekast waren nou niet per se noodzakelijk, maar mooi zijn ze wel. ;)
Zo merk ik trouwens dat langzamerhand de herfst zijn intrede heeft gedaan in huis.
Hier ben ik vast niet de enige in. Zie jij de herfst ook al terugkomen in jouw interieur?














Reacties

  1. Mooi Milou! Noodzakelijk zijn veranderingen zelden, maar daar laten we ons niet door tegenhouden, toch? ;) Het ziet er allemaal weer heel mooi uit! Laatst heb ik een paar van die asparagus takken in een vaas gehad, maar een plant is toch ook wel heel mooi! Die gaat op mijn lijstje. Als het goed is komt de Andy Warhol poster vandaag bij je aan, die heb ik gister op de bus gedaan. Nóg meer veranderingen dus! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat heb je de poster een mooi plekje gegeven! Leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg ook veel inspiratie van verandering maar ook door binnen te kijken in prachtige huizen :-)
    Je hebt zo'n gaaf huis!! Geniet ervan.
    Dat karpet is echt een plaatje...straks eens bij manlief peilen of hij een karpet wilt voor de komende wintermaanden ;-)

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten