Ch-ch-changes #2


De veranderingen waren nog niet klaar (eerlijk gezegd zullen ze dat ook nooit zijn, denk ik ;)). Maar zoals ik in mijn vorige blogpost al aangaf: verandering geeft inspiratie. 

Achter de bank staat een mooie Andy Warhol - poster die Elze van EverythingElze  meegenomen had van haar trip naar Stockholm. Ik ben er heel blij mee! Thanks Elze!
De legerkruk naast de bank kocht ik bij Happy Vintage en is een mooi plekje om wat spulletjes te stallen. En... de bank heeft een nieuwe hoes. Hét voordeel van een ikea-bank! Daarmee kun je voordelig afwisselen en geef je je woonkamer weer een hele nieuwe look. 
De oplettende kijker kan trouwens ook zien dat de eettafel een andere kleur heeft. Daarvan maak ik binnenkort nog foto's. 

Voor nu een fijne zondag!










Reacties

  1. Leuk Milou, dat krukje vind ik ook zo mooi oud!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg tof! Mooi krukje, heerlijk dat het zo doorleefd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kruk! Is dat de Kivik-bank toevallig? Ik ben aan het denken die ook te gaan kopen voor onze nieuwe woning... Ziet er super uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die lamp!! Waar is die te koop?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten