Winnaar Giveaway HK living kussen



In verband met mijn verjaardag vorige week, mocht ik mede namens fonq.nl een heel mooi HK living kussen weggeven. En wát een reacties heb ik daarop gekregen (wel meer dan 70)! Super leuk natuurlijk. Ik heb alle kanshebbers verzameld en zonet het lootje van de winnaar getrokken.
De gelukkige is:
Tanja van Hoogdalem

Van harte gefeliciteerd! Het is vast een prachtige aanwinst voor in je huis & een mooie aanvulling op je bank! Wil je mij een mailtje sturen op: vanhetkastjenaardemuur@live.nl. Dan komt het kussen zo snel mogelijk naar je toe.

Iedereen heel hartelijk bedankt voor jullie enthousiasme en deelname!



P.s.: Houd mijn blog in de gaten, er volgen binnenkort nog meer leuke giveaways...



Reacties

  1. Tanja van Hoogdalem1 augustus 2014 om 12:59

    Wauw!! Ik ben er heel erg blij mee, bedankt! Hij gaat een mooi plekje krijgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten