Poush pop up store Amsterdam

Vandaag bezocht ik ik het Villa Arena Blogevent, verzorgd door Blogtoday. Het was een leerzame dag met presentaties van bloggers die ik met veel plezier lees & volg. Aan de dag was een opdracht verbonden, waarmee ik kans maak om de 'Villa Arena Woonblogger' van het jaar te worden. Daar binnenkort meer over!

Nadat ik mijn ronde voor de vervulling van de opdracht had gedaan, besloot ik ook nog wat andere winkels binnen te stappen. Daarvan was Poush pop up store er eentje (en wat was die mooi!).

Net vandaag opende Poush de deuren van haar tijdelijke pop-up shop in de Villa Arena Woonmall.
Ze zullen er een maand lang te vinden zijn. Je kunt er terecht voor allerlei handgemaakte (en dus unieke) woonaccessoires, van winkels die doorgaans alleen op het web te vinden zijn.
Zo zijn een mooi gestylede hoeken van webwinkels By Zenz en nr. 310 . Ook heeft meubelmakerij K&K een mooie hoek ingericht en zie je bij Meesie leuke vintage items. Maar er is nog meer... Voor de volledige deelnemerslijst klik je hier.
Bij Poush kun je dus goed terecht voor handmade en vintage lifestyleproducten én voor de nodige dosis inspiratie. Hieronder mijn foto's van de winkel:

nr, 310 woonaccessoires 



Mooie vintage typemachine - K&K



Een gedeelte van de collectie van By Zenz

Leuke items van NOUSS

Vintage camera's van Meesie





Reacties

  1. Ziet er heel gaaf uit! Ik ga komende week een dagje naar Amsterdam en ga dan zeker even langs :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten