My week in pictures #2

Zoals beloofd een tweede fotoverslag van mijn hoogtepunten van deze week. Voor mijzelf vind ik het leuk om op deze manier een visueel dagboek bij te houden en ik merk dat het graag gelezen wordt. Bedankt daarvoor!

*Linksboven: door het mooie kerstkaartje van Suzanne (die ik vond in mijn Instabrunch goodiebag) een plekje te geven in huis, doe ik mee aan de 'ensuusxmaschallenge' op instagram. Ze geeft een leuke prijs weg, dus duimen maar! Neem ook eens een kijkje op haar mooie blog: http://ensuus.blogspot.nl/
*Linksonder: nieuwe (kerst)spulletjes, gekocht bij Loft. O.a. een honeycomb van Nordal en een huisje van Bloomingville. 
* Rechts: ik heb in korte tijd maar liefst meer dan 500 volgers (bijna 550 zelfs) via instagram gekregen. Ik ben heel dankbaar! Ook op pinterest zie ik het aantal volgers dagelijks groeien. 
Volg je me nog niet? Voel je welkom! (milou_nieuwenhuis). 

* Linksboven & onder: de 'make your own banner' van Omm design verveelt nooit. Nu hangt er een op de feestdagen geïnspireerde tekst boven de bank! 'The most wonderful time of the year'. 
* Rechtsboven: de tekeningen die ik met krijtstift maakte op de deur. Super leuk om te doen en een foutje is zo weggeveegd. Een aanrader!

Liefs, Milou 




Reacties