My week in pictures #1

Ik vind het tijd om een nieuw onderdeel aan mijn blog toe te voegen. Instagram vind ik een heel leuk platform, omdat je er op een laagdrempelige manier veel inspirerende mensen kunt 'ontmoeten'. Ik plaats zelf ook veel foto's van ons huis op instagram, maar ook is het voor mij een soort dagboek waar ik mijn vele knutsels, tekeningen en andere bezigheden post. Daarom wil ik vanaf nu, ongeveer iedere week, een samenvatting maken van mijn hoogtepunten in die week.
Bij deze eerste versie van dit nieuwe onderdeel, speel ik gelijk al even vals, want anderhalve week geleden heb ik ook iets heel leuks gedaan, wat natuurlijk een vermelding op mijn blog verdient.





Van links naar rechts:
* De instabrunch op 1 december in restaurant Heeerlijk in Haarlem. Samen met een aantal andere instagrammers, lekker eten en elkaar eindelijk eens in het echt ontmoeten. Een groot succes, met na afloop een goed gevulde goodiebag. 
* Een zelfgetekend hertengewei.
* DIY diamant van pinterest (link) + een nieuwe pastelgroene kandelaar.
*De kerstboom + andere versieringen (binnenkort meer op de blog).
* 1 van de goodies van de instabrunch: een prachtige poster van tierlantijn + een nieuwe koperkleurige spiegel.
* Mijn pakketje met afgedrukte instagramfoto's van http://www.viamartine.com/ 

Dit waren mijn hoogtepunten van afgelopen (anderhalve) week!

Liefs, Milou 






Reacties

  1. Wat een leuk nieuw item op je blog Milou! En leuk om je mooie foto's nu ook hier te zien:).
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten