There's a first for everything.

Daar is 'ie dan. Mijn eerste blog, en dus, mijn eerste post! Al heeel lang loop ik rond met het idee om mijn creativiteit ergens te verzamelen. Ik ben veel bezig met interieur en alles wat daarbij komt kijken. Ik haal inspiratie uit heel veel verschillende dingen, zoals woonbladen, sites, woonwinkels etc. Ik wil jullie laten zien wat ik mooi vind en dat kan van alles zijn. Je kunt dan ook een grote verscheidenheid aan dingen verwachten. Vandaar ook de titel van mijn blog: 'van het kastje naar de muur (en alles daartussen)'.


In elk geval: welkom op mijn blog!

Liefs, Milou



Reacties

  1. Hey Milou!!

    Wat leuk zeg!!
    Ik ben benieuwd wat je er allemaal op gaat zetten! Zal zeker af en toe een kijkje nemen :)

    Liefs Annmieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten