Kussens en keuzes


In woonwinkels loop ik iedere keer weer tegen hetzelfde aan: kussens. Regelmatig sta ik met verschillende in de armen, zo ook vanmiddag nog even.. Ik hoef natuurlijk niet te vertellen dat dit best problematisch kan zijn. Met name de grote hoeveelheid aan mogelijkheden is dan een 'probleem'.
Er zijn allerlei soorten maten, materialen, kleuren etc. En vaak allemaal even mooi. Ik word er altijd heel hebberig van! (Ik zal vast niet de enige zijn..). En dat maakt het kiezen des te moeilijker. Een paar nieuwe kussens kunnen je interieur een totaal andere uitstraling geven. Ik denk dat dat ook de aantrekkingskracht is voor mij.















Wat mij trouwens wel opvalt is dat het lastig is om een mooie losse kussenhoes te kopen. Vaak zijn het complete kussens. Dus binnenkort zelf maar eens aan de slag? Ik vind het altijd een uitdaging om te veranderen en uit te proberen, als het gaat om interieur. Wat wel altijd leidend is en terugkomt in ons interieur is de scandinavische woonstijl. De laatste tijd kies ik voor veel vergrijsde tinten en zachte materialen. Mooie kussens maken het extra fijn om je lekker in de bank te nestelen. Denk: kaarsjes aan, mooie film of een fijn boek...en kussens, heel veel kussens.























Liefs, Milou

Reacties